Nice

Åkte till stallet halv tio i morse och åkte hem klockan halv åtta nu på kvällen. Har ridit mycket idag, först red jag med ungdomsambassadörerna (en ungdoms grupp på Stora Ekeby Ridklubb) och då gjorde vi eget kadrilj pogram, vi va två grupper och min grupp vann och då red jag Lilla Gubben. Sen nu på kvällen red jag lektion, jag red på en häst som heter Bello, en kille, som precis kommit till Stora Ekeby Ridklubb. Han har blivit illa behandlad innan så han va väldigt sur och fattade nada. Men jag tycker väldigt synd om honom och han gjorde sitt bästa. Det räcker för mig!
Men jag har haft en väldigt rolig dag idag, skrattat mycket. Hoppas ni också haft en bra dag!
Imorn blir det vilodag så jag ska sova ut ordentligt, ikäll ska jag bland annat titta på film och äta godis. Mys!
Alladin
En bild på mitt hjärta Alladin som jag tog idag, du är underbar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0