Icabelle

Har inte gjort något speciellt idag. Varit och handlat på ICA MAXI, pluggat spanska glosor, ja..
Ska snart titta på mammor & minimodeller på tv3. Tycker det är hemskt när mammor försöker leva igenom sina drömmer genom sina barn..
Ville bara säga förlåt för den dåliga uppdateringen, ska försöka förbättra mig men har absolut ingenting att skriva om?
Jag och mamma va och handlade på ICA MAXI 2012-01-16
Icabelle belle belle hon är snäll snäll snäll, kär i anna belle belle belle
En låt som min gamla kompis kom på en gång i tiden, hon kallade mig Icabelle och inte Isabelle :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

pannbandet hästen har på headern, vart har du köpt de? :)de va aaas fint!!

2012-02-09 @ 13:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0