Haff haff

Haft en hyfsat bra dag idag. Gick upp kvart i sju.. Isa was happy! Men sånt man får leva med i hästbranschen ;) Alladin va lika seg idag, JAG BLIR TOKIG! Va helt slut när jag åkte hem..
Ialla fall, va med i Nyårshoppet med Alladin, hoppade 50 och 70 cm. Som sagt, han va seg.. och jag red som en kossa. Kändes så ialla fall. Hoppas inte folket som tittade på trodde jag kom direkt från pizzan.. (eller ja, ni fattar..)
Jaha, vad ska jag skriva till er som inte rider eller inte är intresserade av hästar.. Eh ja.. Jag åt mc'donalds idag, happy meal cheese naturell! :D

Ah nu är det så att det inte är mange som har bjudit på videon, det är jag, eftersom jag rider hemskt.. men mange bjuder på musiken :D

Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHA gud vad jag filma bra.. -.- ♥♥♥



2012-01-03 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0