Fniss

Idag har jag (som jag sa i förra inlägget) bara slappat. Så jag har inget kul att skriva?
Förutom att min mamma hällde salladskrydda på makaronerna i stället för pizzakrydda... hur fan lyckas man?

Video från igår i stallet..
Jag, Olivia och Anna är inne i en väldigt gammal lada, som är helt öde. Plötsligt blir det strömavbrott på exakt hela Stora Ekeby Ridklubb (husen, stallet, ridhusen ja allt..) och ladan blir helt mörk. Det som lyser upp är min kamerablixt och det vita fluffiga är min vante.. Det roliga är att vi inte vet att vi filmar när det blir strömavbrott.. Sen när vi kommer ut från ladan är ju allt bläcksvart.. Det  var bara månen som lyste dimmig..Så vi bli ju livrädda och springer och skriker.. Vi tror att vi är döda eller att det är en marddröm eller något.. (strömavbrottet börjar ca 1:56 så ni kan spola fram om ni vill).
Haha ojj, det där blev långt, hoppas ni förstod!


Nu har mammas kompis kommit hit och vi ska titta på The Voice ;)

Kommentarer
Postat av: Manda

Fiin blogg Isa, läser varje dag :D

2012-01-05 @ 00:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0